Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Το Kindle Fire tablet στην πρώτη θέση με 199$














Μια δυσάρεστη έκπληξη επεφύλασσε στις ασιατικές τεχνολογικές εταιρείες η Amazon, έπειτα από την διάθεση στην αγορά της νέας ηλεκτρονικής ταμπλέτας Kindle Fire. Οι ανταγωνιστές ήδη αρχίζουν να αισθάνονται την πίεση της τιμής καθώς η Amazon προσφέρει στους πελάτες το «Fire» στην χαμηλή τιμή των 199 δολαρίων.
Από την Samsung μέχρι την Sony οι μεγαλύτερες κατασκευάστριες εταιρείες ταμπλετών έχουν φιλόδοξα σχέδια για να επιφέρουν «πλήγματα» στην Apple η οποία είναι κυρίαρχος της αγοράς με το iPad. Kαι ενώ βάζουν την τιμή τους στην ίδια τιμή με αυτό, στα 499 δολάρια, καμία εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να φτάσει σε υψηλό σημείο ανταγωνισμού.

Μέχρι σήμερα, η Samsung φαίνεται να είναι ο πιο αξιόπιστος ανταγωνιστής για το iPad ωστόσο, μερικοί αναλυτές πιστεύουν ότι μπορεί να χάσει τη δεύτερη θέση μετά το Kindle Fire. H νοτιοκορεάτικη εταιρεία αντιμετωπίζει ήδη προβλήματα με τον κολοσσό του Στιβ Τζομπς αφού ο τελευταίος έχει ήδη ασκήσει μηνύσεις για απαγόρευση πωλήσεων των tablets της Samsung στην Αυστραλία, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία· στο επίκεντρο των νομικών διενέξεων βρίσκονται ζητήματα πατεντών, πνευματικής ιδιοκτησίας.
Το Kindle Fire μπορεί να μην έχει τις υψηλές τεχνολογικές καινοτομίες που βρίσκονται στα άλλα tablets, από κάμερες έως δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης 3G, ωστόσο μπορεί να σημάνει το τέλος για σειρά συσκευών που χρησιμοποιούν το λειτουργικό της Google, Αndroid. «Η τιμολόγηση είναι κρίσιμη για να τραβήξεις την προσοχή των καταναλωτών στην αγορά των tablets. Οι ανταγωνιστές αποτυγχάνουν να ελκύουν πελάτες γιατί ακόμη και αν έχουν βάλει την ίδια τιμή με το iPad δεν προσφέρουνκαι τα ανάλογο περιεχόμενο», σχολιάζει ο Adam Leach, αναλυτής στην ερευνητική φίρμα Ovum.
«Το εμπορικό μοντέλο της Amazon επιτρέπει στην εταιρεία να ενισχύει την συσκευή με τη λογική του να πληρώνουν οι πελάτες περισσότερο περιεχόμενο από την εταιρεία, είτε είναι προϊόντα είτε ψηφιακό περιεχόμενο», προσθέτει ο Leach.
Mε το να χαμηλώσει τόσο πολύ την τιμή, η Amazon στοχεύει στο να πάει το Kindle Fire σε εκατομμύρια καταναλωτές οι οποίοι μετά θα ψωνίζουν βιβλία, ταινίες, μουσική από τον εμπορικό κόμβο της Amazon. Σημειώνεται ότι αρκετοί αναλυτές της αγοράς έπεσαν έξω στην εκτίμησή τους για την τελική τιμή του Fire˙ ενώ το ανέμεναν στη μισή τιμή από το iPad, δηλαδή γύρω στα 250 δολάρια, η Amazon έκανε την έκπληξη και κατέβασε την τιμή στα 199 δολάρια.
πηγή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...