• ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΛΛΑΔΑΡΑ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ε! Κάρλα κράτα και κανα λαγοπόδαρο για καλό και για κακό μαζί σου

Η αλλαγή της διάθεσης των Γάλλων απέναντι στον Νικολά Σαρκοζί, όπως αποτυπώθηκε από τις εκλογές για τη Γερουσία, δεν έχει ξεφύγει της προσοχής της Κάρλας Μπρούνι. «Αποφεύγω να μιλήσω για την εγκυμοσύνη μου γιατί οι Γάλλοι δεν ενδιαφέρονται γι' αυτήν» δηλώνει σε συνέντευξή της στο ραδιόφωνο του BBC η πρώτη κυρία της Γαλλίας λίγες εβδομάδες πριν φέρει στον κόσμο το παιδί του γάλλου προέδρου. Η αδιαφορία των γάλλων πολιτών για την προσωπική ζωή του προεδρικού ζεύγους της χώρας τους είναι, όμως, ο ένας λόγος.
Ο άλλος είναι ότι, όπως πολλές μέλλουσες μαμάδες, η Κάρλα Μπρούνι αποφεύγει να μιλάει για την εγκυμοσύνη της για να μην πέσει… θύμα γρουσουζιάς. «Είμαι προληπτική, επομένως ναι, είμαι πολύ προσεκτική. Αλλά πάντως δεν υπάρχουν και πολλά για να πω. Τόσο πολλές γυναίκες περιμένουν παιδιά» δήλωσε.
Πρώην μοντέλο που δοκίμασε με σχετική επιτυχία την τύχη της στο τραγούδι, η 43χρονη Μπρούνι δεν είχε κρύψει πριν από μερικές εβδομάδες ότι έχει κουραστεί από τα βάρη της εγκυμοσύνης. «Αυτό που μου λείπει περισσότερο είναι να παίζω κιθάρα και να δίνω συναυλίες» εξομολογείται στη συνέντευξη στο BBC, η οποία πρόκειται να μεταδοθεί ολόκληρη σήμερα.
Οπως αφήνει να εννοηθεί, εξάλλου, θα ξεφορτωθεί μάλλον με ικανοποίηση τον ρόλο της πρώτης κυρίας. «Το όνειρο της ζωής μου είναι να αφιερωθώ πλήρως στη δουλειά μου και να είμαι με την οικογένειά μου. Ξέρετε, φυσιολογικά όνειρα, κοινά όνειρα που έχει ο καθένας» λέει.

ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ. Και για όσους εξακολουθούν να αναρωτιούνται τι βρήκε μια (κατά δήλωσή της) Αριστερή πολίτις σε έναν Συντηρητικό πολιτικό, η Κάρλα Μπρούνι κρύβει μια μικρή έκπληξη: ήταν οι γνώσεις του προέδρου στην ανθοκομία. «Περπατούσαμε στον κήπο του Μεγάρου των Ηλυσίων κι εκείνος μου έλεγε τα ονόματα όλων των λουλουδιών. Ξέρει όλα τα λατινικά ονόματα, όλες αυτές τις λεπτομέρειες για τις τουλίπες και τα τριαντάφυλλα. Σκέφτηκα "Θεέ μου, πρέπει να παντρευτώ αυτό τον άνδρα, είναι ο πρόεδρος και ξέρει τα πάντα για τα λουλούδια. Είναι απίστευτο"».
http://www.tanea.gr/kosmos/article/?aid=4660141
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...