• ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΛΛΑΔΑΡΑ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Είμαι ανάμεσα στο λαό μου και θέλω να πεθάνω ως μάρτυρας

Καντάφι: "Είμαι στη Λιβύη και θα πεθάνω ως μάρτυρας"
Ο ανατραπείς ηγέτης της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι δηλώνει πως εξακολουθεί να βρίσκεται στη Λιβύη και πως θέλει να πεθάνει εκεί ως «μάρτυρας», όπως αναφέρει τη Δευτέρα ο δικτυακός τόπος του τηλεοπτικού δικτύου Al Libya, που παραμένει πιστό στο παλαιό καθεστώς.

Οι δυνάμεις της νέας ηγεσίας κατέλαβαν, εν τω μεταξύ, το λιμάνι της Σύρτης, γενέτειρας του Λίβυου συνταγματάρχη και ένα από τα τελευταία προπύργια των κανταφικών δυνάμεων.

Τη Σύρτη κατέλαβαν δυνάμεις του Μεταβατικού Συμβουλίου
«Ήρωες αντιστάθηκαν και έπεσαν ως μάρτυρες και περιμένουμε κι εμείς το μαρτύριο» δήλωσε ο συνταγματάρχης Καντάφι σε ομιλία του που μεταδόθηκε από τοπικό ραδιοσταθμό στο Μπάνι Ουαλίντ, που αποτελεί ένα από τα τελευταία οχυρά του, σύμφωνα με την απομαγνητοφώνηση που δημοσιεύεται στο δικτυακό τόπο.
Ο Καντάφι απευθυνόταν σε υποστηρικτές του από τη φυλή Ουαρφάλα που μάχονται εδώ και πολλές εβδομάδες εναντίον των μαχητών της νέας λιβυκής εξουσίας στο Μπάνι Ουαλίντ, σε απόσταση 170 χιλιομέτρων νοτιοανατολικά της Τρίπολης.
«Με τον ιερό πόλεμό σας, αναβιώνετε τα κατορθώματα των προγόνων σας. Να ξέρετε πως βρίσκομαι στο πεδίο όπως εσείς» δήλωσε ο Λίβυος συνταγματάρχης.
«Ψεύδονται όταν λένε πως ο Καντάφι βρίσκεται πότε στη Βενεζουέλα, πότε στο Νίγηρα. Είμαι ανάμεσα στο λαό μου και οι επόμενες ημέρες επιφυλάσσουν ένα αναπάντεχο σοκ σ' αυτή την κλίκα των πρακτόρων» δήλωσε.
tanea.gr
http://www.madata.gr/epikairotita/world/136561.htmlΤΑ ΝΕΑ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...